lørdag 27. september 2008

Hei Bloggen!



------ I dag har jeg jobbet veldig bra, bloggen. Så, jeg bare lurer på hvordan jeg skal få til å slappe av og hvor. Jeg sitter her i Lekesofaen, som min bror kaller den, og jeg er like våken som jeg var, da jeg startet dagen, like klar for utfordringer, like rede, like rar. ------------

I dag startet jeg på SATS, bloggen. Prøvde å slippe taket, gå med pusten, tøre å stole på at kroppen holder koken. Jeg greide det ganske så bra. Tenker alltid etterpå, at jeg kunne gitt litt mere, vet at jeg kunne og gleder meg til neste time allerede. Jeg har hatt treningstøy på hele dagen og jobbet med coveret til Ut Å Flyyy. Det koster å kreere nye ting, det krever mange runder og oversikt. Og det jeg gjør må stå i stil med budsjettet, ellers blir det ikke på ordentlig. Ut Å Flyyy er bånnet. Jeg gleder meg litt til det er over, bloggen. Så jeg kan se skogen for bare trær igjen.

Jeg har vært en tur på butikken og gått igjennom egne regninger også. Jeg synes det er en god følelse å ha oversikt. Det blir ikke nye sykkelsko denne måneden, men jeg sykler i de jeg har, bruker de litt lengre, som Stein Erik Hagen har anbefalt oss å gjøre det (skifte ut snippen :). Før betalte jeg 10 000 i renter, nå er de doblet, så vi må nå ha nådd en rentetopp nå.

Nå skal jeg se litt tv og jobbe videre i morgen. Gleder meg veldig til å møte Kari, som er superkreativ på designfronten og flink til å kommentere her inne hos oss, bloggen.

God kveld,

Betty

12 kommentarer:

GundaM sa...

Hei Bloggen, hei Betty ;0)

Sitter her på en lørdagskveld og kjeder meg som jeg vanligvis gjør når lokføreren er på jobb...
Men her inne kjeder jeg meg ikke; jeg får tankene i sving jeg...Jeg føler meg alive på et vis...

Selv har jeg penger og tenkte shoppe meg noe planter idag; men vet du... det var så masse å velge mellom jeg lot det bare være. Klarte ikke bestemme meg for noenting der nede...
Vi har det bra fint vi her i Norges land ;)

Klem fra Nord trøndelagen;0)

Betty Boom sa...

Gundam: Jeg tror jeg kjeder meg forlite. Er flink til stille stunder, meditering og yoga, men får bare ennå mere energi. Lurer på hva jeg er laget av av og til. Skjønner følelsen av å være alive i bloggverden, mange flotte folk ut i der. Jeg skanner ikke blogger så mye fortiden, trenger fokus på der jeg er.

Det er veldig greit å la være å bruke penger også. Penger kan få lov til å vokse, det er veldig spennende. Penger er et våpen, som må bæres, ikke kastes.

Penger skal brukes, ikke sløses.

I Love people and use money, not the oposite.

Vi kan ihvertfall ha det fint i Norge, storparten av oss.

Klem i fra Sør-Trøndelag

Unknown sa...

Hallo, og takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg tror jeg må ha meg en riktig solid gjennomgang av bloggene(e) dine, for her er det mye(alt) etter min smak. Annerledes, befriende...
Synes diktene dine er helt utrolig gode. TÅLE gikk rett i hjertet mitt. Kan jeg være så snill å få linke deg, for dette må jeg bare følge med på...
PS:-dokk e sprute, steingal som bade i allslags vær!!!
sydensand og vann er desverre mer min smak...feig som jeg er...

trine40 sa...

Hei Betty in da Blog
I dag har jeg tenkt å klare de der 20%, i alle fall gjøre et ærlig forsøk. I'll keep you posted.

Sofaen din er veldig grønn og fin, og energien din er så smittsom at den sitter i kroppen fremdeles etter fredagen.

trine40 sa...

vupps, neineinei - blå var den sofaen, ja. Min lekesofa er rød.

Betty Boom sa...

Kari - carpe diem: Takk. Link i vei du. Hyggelig at du kommeterer dikt på Betty43, så nå måtte jeg inn og lese TÅLE igjen. Så inspirasjonen går begge veier her du!

Litt gal er vi kanskje, men vi tar ihvertfall ansvar for galskapen vår :)

For å si det sånn, jeg elsker sol og sydensand jeg også, men tåler begge deler godt. Det er ikke feigt å ikke isbade, det er bare en ting du ikke gjør. Punktum. Kake.

Trine: ..in the fog! Takk som sier det sånn, med energien :) Nå er vi litt interne her, men 20% av 24 timer i døgnet, dedikert tid til det som bringer deg fremover i livet. Lett å skippe pga motstanden som kommer og enklere å gjøre ting for alle andre. Keep me posted, dette har jeg greie på, og jeg kan godt være din ubehagelige påminner :)

Sofaen har vært utskiftningsklar i 3 år, men er her ennå, fordi jeg ikke har vært tro mot disse 20%`ene. Jeg har også hengt fast i en sånn, skal ikke bruke penger på kommerse ting-tanke, som ikke har funka til noe som helst. Innen jul har jeg ny sofa. Trenger det for å slappe av.

Torilpia sa...

Det å lese om deg og alle dine aktiviteter og krumspring - gir meg energi også .. :o)
Samtidig som jeg blir litt matt - går det an å ha så mye energi i èn kropp??? :o)
Håper helga har vært givende og koselig for deg og dine!
Klem fra meg!!!

Betty Boom sa...

Torilpia: Vi er alle energi og lever det ut forskjellig. Jeg har blitt matt av min egen energi sjøl jeg, og jobben er å kanalisere den og finne en ro i det jeg gjør. Da kan jeg komme meg hvor langt som helst :)

Helgen er stort sett rundt pc`en, i forskjellige mapper og gjøremål der, og på trening. Gutta mine har fri fra meg når jeg er der :)

Nå fær jeg på trening . . . søndagstimene er gullegode . . .

trine40 sa...

oooh - betty, du skal vel ikke kaste den fine soffan? *sikle*

Betty Boom sa...

Trine: Nei, den skal selges til høystbydende på Finn.no. Har fire stoler, akkurat make. Spisebord og 6 stoler, det skal rett og slett ut! Var innom brukthandler og vet sånn ca. hva den er verd.

Sølvis blog sa...

En liten hilsen fra Nice, maatte bare logge paa og lese litt Betty. Hei og haa!

Betty Boom sa...

Sølvi: Hyggelig med hilsen fra Nice.

Håper du har det fint, Betty