onsdag 10. september 2008

Super Mor!



------------ Star Wars på kino, hva gjør man ikke for sine barn. -----------------

I dag har jeg virkelig bare vært super mor, for alle 3, føler det skikkelig på meg. Det har foregått helt hverdagslige ting, foruten om kino turen da, som er super sjelden, særlig for minstemann, aleine med mor. Hver morgen kommer han inn til meg for å "prate meg våken", som han sier. Stryker på meg og vil låne varme. Det er en fantastisk stund og selvsagt er garden helt nede. Han tok meg på at jeg hadde lovet han en kino tur og filmen han ville se, STAR WARS: The clone Wars (norsk tale), slutter å gå på torsdag. I og med at han går på vollyball torsdag, og gleder seg hver dag til det, så hadde jeg ikke sjanse. Jeg måtte på kino i dag, og det er en glede å få være i lag med ham, men filmen var "komsikomsa", han var lykkelig, jeg fikk en pause og være aleine i lag med han. Tok buss for første gang, til byen, helt aleine. Ringte meg hvert 5. minutt, full av begeistring over å mestre med spørsmål som f.eks. Heter det Munkgaten eller Munkegaten, og: "står du der helt sikkert???" Jeg er der BESTANDIG.

Etterpå traff vi storguttene våre, som han sier, på Trondhjæm torg. Vi følgte eldste mann til Isak, som startet opp på et musikkproduksjonskurs. Fantastisk for meg, å møte mitt gamle arbeidsmiljø, så ivaretakende og proffe. Mellomste og minste og jeg dro ut i byen for å kjøpe bursdagsgave til eldste og vi fant akkurat presis det vi skulle. Mellomste dro med buss til Pirbadet, elsker å svømme, som sin mor. Yngste og jeg fikk aleine tid igjen. Han gikk og la seg i sted og sa:" jeg vil snakke med deg i morgen tidlig". Tror ikke jeg har lovet noe mere.

Har foressten vært superkone og, ba han jeg lever med om å pelle seg ut og gjøre noe som var kult for han, og det har han gjort.

Så hva mere kan jeg forvente av livet?

HA en fortryllende torsdag.


WISHING WELL!



Jeg gleder meg allerede,

Betty

4 kommentarer:

Bernt M. Johnsen sa...

Skriver gjerne under på at du er både supermor og superkone! Bernt

Anonym sa...

Så fantastisk, Betty. Den dagen i livet ditt er det ikke mange som slår. Uvurderlig! Klem Kari

GundaM sa...

Herlig innlegg, og kjenner meg litt igjen i det bortsett fra at her er det jeg som kommer og henter litt varme på morgenen for å få start på gutta boys ;0)
Og skjønner at din mr J er fornøyd emd deg og;)))

Hihi, ha en flotters kveld og helg!

Betty Boom sa...

bernt: Jeg forstår :)

Kari: Vel, DET TROR JEG MANGE GJØR, HVIS DE VIL. Unektelig kult når man føler seg voksen og i vater og har kontakt. Klem tilbake.

Gundam: Du ligger begivenheten litt i forkant. I morgen er det helg. Men takk til deg, og god kveld. :)