torsdag 13. juli 2006

3 Angels and 14 Asses



Her er beviset. De fleste dameromper er grunnleggende forskjellig. Jeg bare falt for dette bildet. Det tenker jeg at også de fleste menn gjør, for flertallet av kvinner på jorden er tilnærmet dette bildet. Og siden verden går videre og barn blir født, og det ikke er modeller som står for barneøkningen på jorden. Ja, da roer jeg meg helt ned og liker den rompen jeg har. Den er god å sitte på og god til mye.


Gjennomsnittsnordmannen har en pupp, så jeg er ganske gjennomsnittlig. Vi som det er flest av, har en jobb å gjøre for oss sjøl, det er å være fornøyde med vårt eget. Livet er for kort til å ikke ha det bra. De flotteste damene er de som synes at de er det.

I dag har jeg møtt 3 engler på rad. De har alle bidratt for mitt vel og ve og min fremgang. Jeg fikk akutt time for lymfeødem i dag på sykehuset, og det var så bra for nå er armen ute og kjøre. Hun tryllet mye av trykket bort og armen er mye bedre. Det kjennes ut som melkespreng og ingen plasser å ta det ut. Da kommer panikken og jeg blir irritert og stresset, så jeg var heldig i dag. Så var det damen på Cabina, som hjalp meg med noe fot greier, så jeg har roet hele systemet ned. 3.engelen i dag var en nabojente som jeg tar teori musikk undervisning av. Kvintsirkel, dominant, subdominant og tonika. Det er kjempe hyggelig. Hun er halvparten av min alder, og kan trippel så mye av dette. I dag la hun akkorder på en melodilinje til sang som jeg har laget og i hjemmelekse skal jeg bygge på dette.

Men det er sommer, det er lett å skli ut. Det tror jeg vi gjør alle. Det er herlig det. Nyte uten en grense. Gutta har skrudd ned tempoet og savner ingen rundt seg. Vi er aleine i gaten som familie. Det er en merkelig sommer, vi har ikke spist en eneste utemiddag på terassen, ei heller oljet den. Men vi har konsumert utallige kopper kaffe på trappen.

Nå er det pakketid, for jeg har 3 gutter som skal til Molde i morgen. Nå har de funnet frem 3 tomme lommebøker som fortjener påfyll, og jeg får påfyll i all slags forstand, en helg aleine med min mann.

Godt vær,
Betty













http://lilleeyolf.weblogg.no/images/syd_shine_1152645849.gif

1 kommentar:

Marianne sa...

God helg med Bernt ;-) og nyt den!