lørdag 8. juli 2006

Spektakulære Offerdalen!


Sagbruk fra 1800 tallet



Det er voldsomme fjell rundt her og det er mektig. Vi har vært en tur utpå fjorden i dag og sett Årdal fra alle kanter. Det er spektakulært og det er mektig. Rune og Kristin har kjøpt seg en ny båt, Nordic Ocion Craft, 22 fot, stilig. Som en liten delfin skar den igjennom sjøen. Her utvider man sine egne muligheter og leketøyene våre blir stadig dyrar. Men noe for noe, det er sånn livet er, det er ikke så verst bare du overlever de første 40.















En Reder

Jeg snuste i går, det var et år siden. Det betyr at nå begynner jeg å bli frisk. Har selvsagt tenkt på både snus og røyk i dag. Jeg satser på at jeg har styrke til å ikke begynne igjen. Det blir for besnærlig. Jeg får i hvert fall vente til jeg blir 60.

Tre i Vinden



Jeg var lei da jeg dro fra Montebello, jeg var sånn cellegiftkvalm, drit lei av å prate om alt det syke. Jeg vil ha fokus på det friske nå. Fokus på alt som er i orden. Glemte å nevne at en fra Røros rehab. stakk innom oss der. Merkelig å være i slike ”bobler” som kaster frem mennesker du aldri glemmer.

I dag kommer det noen venner av Kristin og Rune her, jeg har fått meditert og vært litt aleine, så jeg skal tåle et innrykk her. Merker at kroppen er skakkjørt og trøttheten henger i ennå. Har vondt i et belte rundt livet, og det er selvfølgelig ikke kreft!?!? Denne uvissheten gjør en gærn. Men hallo folkens, vi lever i dag, det er det eneste sikre.

Der fikk jeg et glass hvitvin servert, så da er det bare å slippe taket.

God kveld,
Betty

Ingen kommentarer: