torsdag 27. juli 2006

Fredagdsrompen 7



Denne fredagsrompen tar kaken. Jeg mener, de fleste damer ville sagt, aldri i livet. Men dette er tatt fra en manns øyne, som elsker det han ser og som forguder sin kone. Og med sikkerhet kan jeg si at vi alle ser slik ut i fra den vinkelen. Jeg har lånt bildet av en kjenning av meg, og hun er en slank dame. Selv sa hun at rompen veltet ut. Jeg spør: "Skal ikke romper velte i den posisjonen?" Vi kan da alle stramme oss opp når vi vil, men vil vi alltid? Det må finnes rom og ro for å slappe av og da er en rompe en rompe. Jeg tør ikke å tenke på hvordan min vil se ut i fra den samme synsvinkelen, antagelig fyllt hele bildet. Men er jeg STOLT eller er jeg STOLT, og eier jeg sjølfølelse nok til å bære den?

Avslutter dagen med et skrytebilde av meg sjøl på bre. Må holde suget og fokusen oppe. Vi skal dra dit i morgen og det gleder vi oss til, så da får kroppen eksponert det helt ville.


God kveld,
Vi hørs om en uke (kanskje før),
Betty

Ingen kommentarer: