søndag 12. november 2006

Inkluderende Fellesskap

Det finnes folk som åpner min blogg, for å se om jeg har skrevet om dem. Hvordan vet jeg det? Jeg vet ikke, jeg bare tror det. Som mye annet i livet, jeg bare tror! Men her må jeg nok skuffe gang på gang, for bloggen min handler om Betty sine opplevelser i livet. Det kan handle om hvordan jeg reagerer eller opplever min samhandling med andre folk, men temaet er hvordan jeg håndterer det. For det er det som er interessant. Hvordan en selv handler og tenker for å få et godt liv.

Nok en aktiv helg er tilbakelagt, med mennesker vi er skikkelig glad i. Dessuten har Ruben hatt sin første ordentlige konsert som rekrutt. For oss var det skikkelig spennende. Jeg har hatt sånn "liksom" motstand på å ha barn i korps, for jeg har hørt at det er mye arbeid på foreldre. Det er helt feil. Musikk er en inkluderende sak og det er folk i alle aldre. Ingen sitter på reservebenken, og hele greien er ren pur glede.















Så fikk vi oss en fin søndagstur. Herlig å gå, herlig med det voldsomme været. Dette halvåret har guttene vårt mere utendørs i leik, enn inne, om ettermiddagene. Dere som følger bloggen her, ser at vi har greid å praktisere søndagstur nesten hver eneste helg.



















Lørdagen ble maksimal. Tomatis et par timer, med gode resultater. Lydbølger som gir orden i kroppen. Musikk er på cellenivå og gjør god innvirkning på psyken. Stein kom på besøk, og da har alle de nærmeste vært samlet i helgen. Jeg dro på UFFA for å feire 25 årsjubileum. Det var godt å være der, og høre dritbra punk. Var spent på Brutal Kuk, som jeg aldri har sett live. Vokalisten var egentlig hele bandet. Han lignet på min bror, karismatisk og vanvittig utadvendt. Kraftfull fremtoning.

















Og kanskje det eneste bandet som bare drakk brus.

Angor Wat var jo selve høydearenaen for oss gamle punkere. Jens Petter Vix spiller trommer fra helvete og Viggo er en fantastisk gitarist. De hadde to varianter, den gamle og den nyere utgavene av Angor Wat. Ville ikke ha vært uten denne kvelden. Jeg skulle gjerne lagt ut flere bilder, men bloggen tar ikke flere i kveld, sikkert pga trafikken. Det var stas å være gammelpunker i går, mange hyggelige samtaler og komplimenter.

Jeg føler meg sterk og møter uken som kommer med ny giv. Jeg har avtaler hver dag, med fokus på restitiuering. Takk for følget så langt. Måtte reisen vare lenge.

Ha en god start på en ny og ubrukt uke.

Betty

Ingen kommentarer: