onsdag 5. desember 2007

ALLE GODE TING ER 3



------------- Trine la ut nærbilde av sine nye briller og jeg kan ikke være dårligere. Jeg lovet å legge ut bilde av mine i dag. ----------------------



-----------------Ikke for det, jeg ville sikkert ikke ha gjort det helt av meg selv, ellers (haha). At jeg er en ekshibisjonist, som har funnet mitt eget forum å boltre meg i, nevner vi ikke mere enn med dette. Har fått meg skikkelig sytøy, syr en juleduk med engler på i sølv og grått, og det blir jævli fint. Koser meg. Ruben baker pepperkaker og dette er helt i ro, og i orden. Så det var 3 kule ting, så glad for at jeg greier å kule egget. ----------------------------


God onsdagskveld,

Betty

4 kommentarer:

trine40 sa...

brillene er kjempestilige - brodering er medisin, sjøl bedriver jeg kunststrikking for øyeblikket. Har ikke begynt å bake, men gjort unna en bra konsert i kveld.

kult!

Betty Boom sa...

Trine: Vi takler mørketiden, vi to`an :) Jeg har hverken spist eller drukket meg opp (gamle mønstre), bare bevegelse, søvn og kosthold. Funker det. Men selvsagt, det koster!

Tonita sa...

Gjøre bare gode ting - gode for sjelen.
Bakte formkaker i går, - krydderkake står det i oppskriften, - men jeg glemte å ha i krydder, - så det blir bare formkake.
Mye god mat i kake!

Betty Boom sa...

Tonita: Småkaker har aldri vært min greie, men det finnes mye annet. som er min greie da. Sild skal jeg f.eks. lage. God førjulstid.