mandag 31. desember 2007

GODT NYTTÅR BLOGGEBYEN

1

--------- La oss ta fatt på et bloggete nyttår, 2008! --------------


2

------------- Nå går minuttene mot et nytt år og jeg takker med dette alle bloggfolka i bloggverden for at dere finnes ut i der, og byr på dere sjøl og gjør gjør meg klokere, rikerere og modigere. Takk til alle som har kommentert her i 2007, og takk til dere som henger med som lesere også. ---------------



------------- Isbading gir maksimal opplevelse per tidsenhet. Neste år ser jeg ikke så stor ut, for det har jeg en plan. -------------

3

------------- Ta en skål for livet i kveld! ----------------

God kveld,

Betty

19 kommentarer:

S10ne sa...

Hei!
Tenkte bare og ta turen innom for ønske deg og dine et GODT NYTTÅR!
Kos dere denne siste dagen i 2007 og ikke minst i 2008!

Klem

HildeS/Frøken Fryd sa...

Vil berre ønskje deg og dine eit retteleg godt nytt år.
Klem:o)

Anonym sa...

Takk for at du har delt med oss også i året som har gått! Godt nyttår til deg og dine, Betty!

Kari Aspenes sa...

Takk for i år, Betty!
Du har gitt og gitt!
Gitt meg og mange andre mye å glede oss over og mye å tenke på og lære av.

Stå på - flotta!

Nyttårsklem fra Kari

radiohode sa...

Godt nytt år selv! :-)

Hjorthen sa...

Takk for et godt bloggeår Betty, og til lykke med det nye!

Teresa sa...

GODT NYTT ÅR BETTY!
Takk for det gamle året.
Klem, Teresa

Skippern sa...

Nyttaarshilsen ifra varme og hektiske Brasil. Her er vi i full gang med aa forberede oss paa baby, og jeg proever aa henge med i svingene paa aa laere meg nye tradisjoner. Duverden hvor forskjellig verden er.

Hils alle familie, venner og bekjente godt nytt aar fra alle oss her.

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også.

http://livetleker.wordpress.com

Rockette sa...

Takk for det gamle Betty, og gode ønsker for det splitter nye!

Monica sa...

Riktig godt nyår til deg òg! :)

Anonym sa...

GOGT NYTTÅR BETTY, MANN OG 5 GUTTER.
TUSEN TAKK FOR DET GAMLE SAMMEN MED DER OGSÅ.

OMTANKE MED KLEMMER FRA KRISTIN

Anonym sa...

Godt Nyttår Betty! Har ikke fått fulgt med så mye på bloggen din i det siste, men godt å se at ting er bra i hvert fall :-)

Ønsker deg og dine et lekent nytt år fullt av kjærlighet.

Anikken

Flopsy sa...

Kikker innom på denne første dagen i 2008, og ønsker deg nok en gang et flott nytt år :-)

Anonym sa...

Godt Nytt År, Betty!!!
Er usikker på om jeg kommer gjennom for å skrive kommentar. Prøvde for noen dager siden, men fikk det ikke til. Prøver igjen.

Stor klæm!

frikke sa...

Godt nyttår til deg også, Betty!
Takk for alt du har delt!

Ønsker deg et godt, spennende og spøkelsesløst 2008!

Anonym sa...

Ønsker deg et vidunderlig godt nytt år, Betty!

*klem*

Betty Boom sa...

Halloen. Alle gode ønsker er tatt til mitt hjerte. Betty

Zava sa...

Godt nytt år til deg også Betty!