lørdag 8. desember 2007

Lørdagsblogg.



----------- I grunnen en fantastisk dag. Fått besøk av to av mine tantebarn, som reiste aleine for første gang. jeg gledet meg helt villt, kommer vel med alderen :) ---------------



----------- De er bra hærlige! ----------------



---------- Og hadde med seg nok bagasje til 14 dager, men det blir 3 fine dager. -------------------



------------- så vi hadde julefest, med Stein og Farmor også. Pinnekjøtt, Våssakorv og kålrabistappe. -------------------



--------------- Voksen dessert. Oppvarmete multer med akevitt i + råkrem på toppen. Fantastisk godt! Er veldig mett og det eventuelle kiloet jeg tok av i forrige uke er deffinitivt på nå. Det blir en stram påfølgende uke, gitt! Gått en times tur i dag ihvertfall. ----------



------------- The winning-team in Fantasy-spillet. --------------



-------------- En nydelig engel! ----------------

God lørdag,

Betty
fugl

5 kommentarer:

Skippern sa...

Det hender jeg har tid til å dette innom her og se hva som skjer tilbake i gamlelandet. Jeg sitter nå i Luanda og venter på at vi skal komme oss av gårde slik at jeg kan fly hjem fra Cape Verde i tid til å rekke å feire jul med min bedre halvdel.

Fint å se at dere koser dere i gamlelandet. Mange hilsener fra oss!

Betty Boom sa...

Skippern: Vi fikk akkurat sendt julegaver til Brazil og håper de rekker frem i tide. God hjemreise!

Tonita sa...

Hopla - forstår av nedenstående post at du har fylt 44 - det hadde gått meg hus forbi, men det er aldri for sent:
G R A T U L E R E R

Flott at englevingene dine brukes av flere - og så kledelige som de er. Har veldig lyst på slike merker jeg - var det nede på Oslo City du hadde funnet vingene?

Anonym sa...

Hallo. Jeg tror også på nissen, så er det sagt:) Så flinke unger som har reist alene for første gang - ikke er de så gamle heller? Ser ut som dere koser dere værre, det er noe dere kan! Ha en flott 2. søndag i advent, fint vær har vi jammen også! Klem fra Randi

Betty Boom sa...

Tonita: fyllte på i oktober, men takk skal du ha :) Husker ikke hva butikken het, men den som leter finner.

Randi: Tilbrakt dagen i Pirbadet, skulle vært på ski, men det kommer flere slike dager.