tirsdag 25. desember 2007

Kom Ikke Nærmere...



------...ble den beste julegaven, av Trond Kirkvaag og den fikk jeg av Bernt. Trond ville ha retten til sin historie, han laget en bok, brødrene hans likte ikke det. Potent for bloggverden! Jeg har SÅ MYE å lære av Trond Kirkvaag! Kanksje er det slik at du med kniven på strupen talet livets rett, din egen rett, retten til å føle, oppleve, leve ditt eget liv, bli respektert, respektere, kjenne og det viktige blir din egen historie, talt av deg selv, men samtidig med alt formye respekt for den andre, fordi du i utallige år har latt deg kue, til det grenseløse, visst det, men ikke maktet, ikke ønsket ellet villet sette andre i et dårlig lys. Men Trond viser meg at det er ikke slik det henger sammen. Jeg har ikke mindre respekt for Rolf Kirkvaag, pga Trond sin historie, jeg bare forstår Trond bedre!!!!!!!!-----------



-------- Nabobålfæst i kveld (kl 23:00), vi brente papiret, det nærmeste vi kommer fattigdom på Moholts Perle, brenne papiret (for å holde varmen/for å bli kvitt?) til barnas gaver, med ex. antall Cognac og et hustrig vær (litt regn), så fremkaller det noe hardhaus liv og jeg gikk lykkelig hjem. Genialt konsept for oss velstående og priviligerte! ----------------



------------- Så spillte MiniBetty i VårFrueKirke for 3.gang. Kirken var full av folk, la oss si ihvertfall 200 som spiste. Det var magisk nok en gang. Det var så rett å gjøre dette. Jeg har hatt en fantastisk julaften. Berørt av det som skjer i dag og ikke alt det gamle. Men samtidig har jeg lovet meg selv og skrive en sang til ære for dette arrangementet og en blanding av mitt liv. --------------



------------ Gutta ble helt og holdent overbevist om å feire neste jualaften i Vår Frue Kirke, så da vet jeg hva som ligger fore neste julaften. Et formidabelt arrangement. ---------------



------------- Årets julegave, WII. ---------------------'



------------ Nissen kom, .... ----------



------------- og nissen for -----------------



----------- Og jeg stod igjen med denne pysjen. Skjønnner at den ikke er super sexy, men jeg har det fint. Innpakket i skjønneste orden! Gave fra mine barn. -----------



---------- Denne pakken kommer hvert åpr, i samme form og har endret dessert meny for mange, det er karamellpudding for 9.gang, Helt formidabel, som å spise et lite erotisk herberg liksom. ----------------



-----------Også! Min eldste sønn, fornøyd med dagen! -------------------

Fred på jord,

Betty

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg blir så glad når det ikke er bare meg som har det fint akkurat nå. Det ser ikke så verst ut i din verden heller, Betty.

Fortsatt god jul.

http://livetleker.wordpress.com

Betty Boom sa...

Anonym: Min verden er fin den :) I lige måde.