mandag 31. desember 2007

Kosedag!



------------ I dag har det vært en kosedag. Ruben ble 10 år! ---------



-------------- Vi satt vekkerklokken på for å vokne før han og "overraske" han med kake og gaver. -------------------

Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal ha på meg i morgenkveld, får saumfare klærne og prøve ut på dagen. Dette er ihvertfall sunne tanker for meg, at jeg bryr meg om enkle ting igjen. Gamle lesere har sikkert sett at jeg ikke har lagt ut bilder av meg sjøl i det siste, ikke noe mye ihvertfall, til en som har ekshibisjonistiske trekk å være. Henger sammen med psyken det. Har ikke noe med hårfargen å gjøre, den er kul, men den varer ikke lenge. Må legge farge i ofte for at den skal holde seg og det blir for masete, så rødfargen før ut i Januaren en gang, etter lønning en gang.

Vi har vært på kino, bare vi 5 og kost oss på Egon. Kristin og Karen stakk innom på kvelden, hyggelig når ikke vi må planlegge besøk. Fremdeles godt å ha en jul for oss sjøl, ihvertfall så har jeg fått masse igjen for det, tatt spøkelsene med hornene og kost meg med familien, vekselvis. Denne julen kommer jeg styrket ut av, har masse fine, nye, gode planer og gleder meg til å sette fart på det nye året.

God kveld igjen,

Betty

5 kommentarer:

Lilly Craft sa...

Gratulere med Ruben!
Og gratulerer med "forløsningen". Vi får satse på at 2008 blir et litt "lettere" år for oss "høytidsstrevere"

anyway, nå er det bare knappe fire dager igjen til jeg letter og flyr avsted. Er det noe du ønsker deg fra fjerne ørkeland?

Jeg skal benytte anledningen til å gå til tannlege og betale en tiendel av prisen her hjemme :o)

=Anja sa...

Godt Nytt År,kjære Betty!!!

Anonym sa...

GODT NYTTÅR, Betty. Og takk for alle tankevekkende, lærerike og godt skrevne blogger i 2007. Jeg fortsetter å være fast leser i 2008. Klem fra Randi
Http://www.kominn.net

Betty Boom sa...

Lady: Høytidsstrevere, godt sagt. God tur til deg. Vi sees i fenglet 23. Januar da :) Jeg ønsker meg bare deg tilbake!!!

Anja: Godt Nyttår, Anja!

Randi: Fint at du henger med :) Godt nyttår tilbake.

Sexy Sadie sa...

Godt nyttår, kjære.