søndag 16. desember 2007

Steg For Steg



---------- Trondhjæm gater i kveld. Vakkert! -----------



------------ Trærne stpr og lyser for seg selv og varmer på sitt merkelige vis. ---



--------- Har gått tur og matet ender på Bakklandet. Så en skarv, men fikk ikke noe bra bilde av det. --------



------------ Nidarosdommen foran der. -------------

Jeg er så trøtt at jeg er helt knekt. En sånn trøtthet som ikke slipper taket. Tenker på møkkakreften da, men det vil jeg sikkert gjøre hele livet, når det føles sånn, skal få sjekket det ut, hvis det ikke gir seg. Det er jo Desember al mas, for alle.

Håper dere får en fin uke,

Betty

9 kommentarer:

Lilly Craft sa...

Hei snuppa!
Om noen dager snur det. Da blir det bare lysere. Det gleder jeg meg til. Jeg er også fryktelig trøtt. Ssovnet mens jeg snakket i telefonen i dag. Det er vel ikke helt normalt, eller?

Betty Boom sa...

Lady: God morgen. Ja, vi to er faktisk helt spesiell, noe helt for oss selv.

Hehe. Lurer meg på hvem du snakket med, når du presterer å sovne i tlf, ville følt meg en smule kjedelig, hvis det kom snorkelyder ut av røret.

Elisabeth Augusta sa...

God uke til deg og, Betty. Trøtt hilsen herfra.

Betty Boom sa...

Trøtt du og ja. Vi får passe på så vi ikkje sovner ved tastaturet :)

Anonym sa...

Ja, gleder meg til solsnu :-)
Håper det letner for deg Betty, det er tungt å ha det sånn.
Vakre Trondheimsbilder som jeg har kopiert (håper det var greit.

Ingunn

Betty Boom sa...

Lettet litt allerede, måtte bare få ut litt gammelt trykk først:)

Alle bilder som ligger på nett, er okei å bruke :), gitt at det er i en kul sammenheng.

Betty Boom sa...

Ingunn: Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg inn på bloggen din for tiden....

Anonym sa...

Betty: prøv www.ingunnja@blogspot.com

Anonym sa...

Har gledet noen kolleger her med de fine bildene :-)