søndag 23. desember 2007

MiniBetty

1

---------- Nå roer vi ned! ---------------



----------- Gutta pynter vårt plasttre. --------------

------------ Jeg brukte en time på en helvetes lang og bra blogg og i det jeg skulle legge den ut, kræsjet hele greien, fuck! Så nå blir dere avspist med en oppsummering av det hele: Jeg voknet i dag av at skammen pulte rundt, nærmere som en voldtekt. Jeg reiste meg opp og kom meg på trening kl 10:15. Jeg har vært sorgfull i dag, jeg er sånn hver jul, gamle minner som titter fram, og særlig fordi jeg ikke er ute og springer. Har ingen gjester og ikke noe stress, og da dukker gamle minner fram, gamle følelser som gjør seg til kjenne. Kroppen husker mere enn jeg vil, og dette er mitt liv, og det har ingenting med dagen i dag å gjøre, for her i huset er det egentlig deilig å være.

Jeg gikk meg en kjempelang tur for å få sluppet ut litt av trykket. Nå er jeg så gammel og bestemmer så aldeles sjøl, at hva andre synes om at jeg skriver/opplever det sånn, gir jeg faen i. Betty42 er mitt hjemsted!

Jeg skal unne meg å ikke gå opp flere kilo denne julen, men jeg skal kose meg med høytid, det stille, med maten og det hele. I morgen skal jeg synge med MiniBetty i VårFrueKirke og det er et høydepunkt i juletiden. Driver og tygger på en tekst til en sang, en som speiler julen slik den også kan oppleves.



----------- Otto er med. -------------

2

---------- Kan hende jeg høres kjempeboring ut, men jeg er også en sprutglad middelaldrende dame. Jeg føler bare at jeg er det hele, og skal ikke lenger trykke noen ting ned!!!!!!!! -------------------

3

Fullmånen er fin i kveld. Fredelig jul til dere.

Betty
4

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul, Betty! Håper du får en fin tid sammen med gutta dine! Godt nyttår til dere også! Klem

Wenche sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul............Koz

Anonym sa...

Riktig riktig god jul til deg og dine Betty!!
Juleklem fra Karin:)

Betty Boom sa...

Mona: takk for det og takk for fine kommentarer igjennom året, til stor nytte!!!!

Wenche: Fint du fant meg, ser frem til at du er med i bloggebyen i året som kommer.

Karin: Juleklem tilbake. Takk for dine innspill i året som har gått, viktig!

trine40 sa...

God jul, Betty! Jeg finner roen og har parkert julespøkelset for øyeblikket.

Blogges!

Elisabeth Augusta sa...

Ei velsigna god jul ønskes deg og dine kjære, Betty. Jeg gleder meg til i morra kveld og til romjula og til 1. januar da jeg skal vende første blad i Lykke-kalenderen.

Lothiane sa...

Høres ut som en god innstilling... ikke lenger trykke noe ned. Jeg tror jeg burde hatt et kurs hos deg, men blogging hjelper også. :)

God jul, Betty!

Juleklemmer fra
Lothiane

Betty Boom sa...

Trine: Jeg skal prøve å parkere mitt julespøkelse også. Takk for at du er i bloggebyen og for dine innspill.

Elisabeth: Kalenderen hadde jeg nesten glemt, et år med LYKKE blir bra.

God jul til deg og takk for jakken og fine kommentarer i året som har gått:)

Lothiane: Hadde vi vært tjent med å trykke følelser ned, såååååå men det funker ikke, så nå er det FEEL FREE som gjelder. Takk for at du er i bloggebyen og for support.

elis lesebabbel sa...

Hiver meg på!
God jul!

Betty Boom sa...

Eli:

det samme :)

b