fredag 14. desember 2007

Welcome To My Site!

rødløper

----------- Bloggen min har snart 2 årsdag og jeg blogger i vei fremdeles. Selvsagt har jeg møtt mange på min vei, som lurer på hva i alle dager blogg er godt for, som sjøl er livredde for å eksopnere seg på nett, og derfor må duppere oss som gjør det, som sjølopptatt og ekshibisjonister. Ja, om vi så er? Sjølopptattheten deler vi med andre bloggere, bekker hverandre opp på dårlige dager, berømmer hverandre når vi er åpen. Jeg bare spør igjen: Hvem kan ta rotta på en som er ekte, åpen og ærlig? Og bare tanken på at de prater dritt om det, er til å la være å skrive om, ikke sant? Jeg får mere tilbakemeldinger på Betty42, på meg og mitt, enn ellers i livet og det er verd noe for meg. Jeg liker at andre blogger om sitt liv, jeg liker å lese det, og hva da? Jeg slipper å forholde meg til ukebladjournalistikk, men får i stedet en ekteskrevet blodfersk post, om livet akkurat her og nå. Fantastisk, spør du meg. Men så er vi på forskjellig planeter, med forskjellige utfoirdringer i livet, og nettopp og akkurat derfor er blogg en velsignelse. I år 2005 hadde jeg 13 poster (startet i desember). I 2006 hadde jeg 422 poster, til nå i år har jeg delt 355 poster, og siden vi alle bare har 365 dager i året, så sier det seg sjøl, mere enn en per dag. Jeg elsker statestikk (gjennomsnittsnordmannen/kvinnen har en pupp). Denne posten i dag er min 791. -------------

engela

--------------- Nå er jo riktig nok, dette bildet, kanskje, antagelig bare en tegning, men jeg lurte på om dette var en tattoo for meg. Altså, ikke akkurat samme motivet, men med utgangspunktet fra sprekken og opp og ut over. Kan ikke hjelpe for det, synes at tattoo er skamvakkert! -------------

eng

------------ Gir ikke mye for den tattooen på bilde her (men det er ihvertfall en engel), men syntes at vingene blinket så fint. --------------------

engelen

------------ Vel, et god natta englebilde, med rompen bar, også blottet for tattoovering. Det ble ikke noe isbading i dag, ingen som melde seg på, gitt og det er for riski å gjøre aleine. Men nå er det fredag i huset. Gutta vil ha taco, men jeg har gått i streik, de får det, men jeg vil ha rakfisk. ---------------

God kveld,

Betty
engel

7 kommentarer:

trine40 sa...

Jeg er ikke så stor fan av rakefisk, men elsker bloggen din.

Anonym sa...

Og jeg presterer faktisk å bli litt lei meg når folk veksler skjeve blitt som forteller meg at de synes blogging er en litt patetisk aktivitet. Akkurat så selvopptatt som jeg ikke vil være, akkurat så eksibisjonistisk som jeg ikke vil være. Selvopptatt og eksibisjonistisk er jeg, men blogging er jo så mye mer enn det. Noen ganger er det faktisk god litteratur, og jeg har vært med på like mange dype samtaler på nettet som i det virkelige liv.

Vi fortsetter å blogge, så får de bare veksle blikk så mye de vil.

Så det så, - pilutta dem og heia oss.

http://livetleker.wordpress.com

Anonym sa...

Setter stor pris på bloggen din :-)
Titter innom stort sett hver dag. Ha en fin kveld å kos deg med rakfisk :-)

Eva :)

Betty Boom sa...

trine: i lige måde :D

Livetleker: dææææ- æ sjekket ut siden, respekt!.. og enig!

Eva: Ser ut til at vi får til et opplegg i Kraistiansand, jeg er i dialog med folk der, så taaaar vi byen, ikke sant? Takk for at du er, Eva!

Marianne sa...

Hei Betty!

Har aldri smakt rakfisk, men er kjempeglad i fisk. Inviterer du meg på denne kulinariske opplevelsen - jeg stiller jeg :-)

Jeg inviterer dere på en middag også!

Klæm Marianne

Betty Boom sa...

Marianne: Det er jo klart jeg kan. (Men trenger litt overskudd her i huset først).Med nok acevitt, så liker du det sjø.

God helg,

Betty

Tonita sa...

Engler og rakfisk, - liker begge deler.
Men ikke alle engler, og ikke all rakfisk.
Men, jeg finner alltid en engel som passer for meg, - og mandag skal jeg spise rakfisk som passer for meg, - ikke for luktsterk, ikke for mild på smak - akkurat passe!
God helg.