mandag 3. desember 2007

Det Svinger Bra!



------------- Det gjelder å gjøre noe barnlig i disse mørketider. ---------



----------- Jeg er ikke i superhumør om dagene, og må arbeide med meg sjøl for å engasjere meg i forskjellige gjøremål. I dag ble det ovnen, smørte på ovnsverte, og den ble som ny. Skulle gjerne kjøpt en ny, men det er så mange ting jeg sparer til (bil, sangkurs, konfirmasjon etc), så det lar seg ikke gjøre. Får prøve å være fornøyd med det jeg har. Vasket mere i stuen i dag, flekkemalte der det trengtes og malte ovnsmuren hvit. WOLA - kjennes bra ut. ------------------

Har vært på sangtime og det gjør meg alltid glad, så jeg tar med meg den energien jeg fikk der til trening på SATS. På lørdag ble jeg lista til kandidat til Årets trønder 2007, en ære i seg sjøl, og i dag fikk jeg avslag fra October forlag på manuset mitt. Så det svinger bra i livet mitt.

God kveld dere,

Betty

10 kommentarer:

Tonita sa...

To skritt fram og ett tilbake, - eller ett skritt fram og to tilbake. Slik danser vi gjennom livet, - i takt eller utakt. Men vi lever!

=Anja sa...

Du har helt rætt
Det hete barnlig og ikke barnslig:0)

God Natt Betty!

Betty Boom sa...

Tonita: Joa, begynner å få trening i dette. Ha en fin uke.

Anja: Takk snuppa, sjelden du er enig med meg, så . . :)

God natt, Anja.

=Anja sa...

Hehe
Klæm
s.l.u.t.t.

frikke sa...

Så synd med manuset -
men gratulerer med nominasjon!!

Forresten - veldig fine snøbilder av deg :)

=Anja sa...

Jeg kan med dette meddele at jeg har mottat kommentar fra deg
Dette er bekreftelsen på at kommentaren er mottat-
Slutt

Unknown sa...

Grattis! Jeg vet iallefall hvem jeg skal stemme på!

Lilly Craft sa...

Men...
Det var jo ikke Betty, men jeg som sa det forrige...

Hva i alle???

Sexy Sadie sa...

Heia Betty.

Jeg er ikke helt i form selv for tiden. går og hongler med en forkjølelse og blir liksom hverken syk eller frisk. Prøvd alt for å bli skikkelig syk nå, for da blir man jo frisk før eller senere, men nei.

Kanskje en helgevask før tiden hjelper på..

SS

PS: Omn du ble årets trønder så er det steinbra da. :D

Betty Boom sa...

Anja: Klæm igjen.

Frikke: I dag er begge deler glemt.
Takker. Ukebladet Hjemmet som tok de, finnes i bladet denne uken.

Anja: Registrert :)

Lady: Det går ikke an å stemme, det er en juri som velger...

Ildergreien: Klart fordel å gjøre noe ihvertfall, å være i bevegelse.

Takk for kompliment :)