tirsdag 11. april 2006

B A D I O L A

Noen av naboene er overgiret, ferdigpakket og klar til start i morgen tidlig. Vi har tatt ferie, er ikke startet å pakke ennå (kl 18:30 . kvelden før). Vi er forskjellig. Det er bare å konstantere. Kjenner jeg de rett drar de i ”rett” tid ned på søndagen, mens vi henger igjen i Vålådalen og bruker dagen der. Forskjellighetenes styrke.

BADIOLA er en vin, en italiensk vin. Koster 129,50. Hver slurk varer i minst 15 sekunder. Det er en medisinsk vin. Når vi går for medisinske viner så går det i B, forrige var Baltasar. Det heter at du skal gå til flasken med dine gleder og ikke dine sorger. Jeg har ingen sorger, bare masse stress inni meg, som lar seg dempe med 2 glass rødvin. Fantastisk virkning. Men så gjelder det å holde det på et visst nivå, som alt annet i livet, i balanse må det være.

Vi har klippet oss og vi har sett ISTID 2, utrolig morsom. Snøen smelter i takt med timene utenfor. Når vi er hjemme igjen, vil alt være borte, deilig. Da er det frem med trampolinene. Vi har besluttet at det bare blir venner av våre unger som får hoppe. I fjor gav vi alle lov. Småttisene kom hit, falt og slo seg og jeg følte at jeg jobbet i en barnehage. Det går ikke. Da får flere handle trampoliner.

Nå skal jeg pakke litt . . . tror jeg.

Ingen kommentarer: