søndag 17. september 2006

For en vakker Dag!

Jeg kunne sikkert ha skrevet meg ihjel i kveld. Det skulle ha tatt seg ut, "døde ved sin Pc!". Men det skal jeg absolutt ikke gjøre. Ikke her, nei. Jeg har kjørt sykkel i dag, jeg har sunget i Ilen kirke, jeg har hvilt, konsentrert, levert, prestert og levd ut alt eg maktet å leve ut i dag.

Til dere, mine venner, som var i kirken, dere har skjønt at å gi meg noe, er å være der, gi noe av deg sjøl, oppleve noe sammen. Ikke hver for oss, men i lag! Det er vakkert det! Takk skal dere ha!

Det ble gjort video opptak av kirke "happeningen" og jeg har sett/hørt det 3 ganger til nå. Det er bra! (Hamar, here we come!). Vi passer godt i disse rommene vi har spillt i. Ann-Lill er en stjerne og de andre er brilliante musikere. Dessuten er det moro å høre hva jeg synger, bra lyd! Og det vi leverer er destilert energi! Det er reint og ekte!

Det var godt å kjøre der i fra, på min sykkel, helt aleine, inn i en uke som jeg ikke gleder meg til, men må møte! På Moholt Park stod 3 mannfolk igjen, etter "hva gjør vi for ungdommene våre" møte. De var fornøyde. Det blir først leiting etter lokale og så pizza aften for de ungdommene som vil det. Jeg fikk sagt at vi har eksponert og at vi er med, jeg skal bare gjøre unna en operasjon først og komme meg på beina.

Avslutter med bildeseanser fra dagen:


Gutta på søndagstur, langs E6 stripen, Elgsethytta til Skistua. I hver sin verden, men litt tilstede likevel?




Gutta, før de går i ilden!




Ann Lill og en venninne, før vi går på!




Så er UNPLUGGED i gang




Egil Furre, Broder Harald Stendahl, Thomas Brodahl




Og det funka som faen !

Takk til livet,

Betty


Ingen kommentarer: