torsdag 25. januar 2007

Dette gjør meg glad!

Da er jeg på oppadgående. Tyge, en av kirurgene og en utrolig trivelig fyr, har inspisert bloggen min og da fær ryktene. Hyggelig med lesere i fra Telemark. Han har også inspisert mage og pupp og synes formen var fantastisk. Artig når folk er fornøyd med eget arbeid, der har mange mye å lære. I det hele tatt bare det å være fornøyd i seg selv, uten å prestere. Per Kristian,11 år, bruker å si det om seg selv: "i dag er jeg skikkelig fornøyd med meg selv, for jeg har fått leikt meg skikkelig mye". Måtte du aldri slutte å si dette om deg selv, og vi voksne er blitt for sjølhøytidlig som sjelden har tid til leik. Kanskje derfor piffen er gått litt ut av voksenverden? Når sist leikte du? Æ glær mæ til æ skal springe naken igjen. Jeg vet ikke hvor og når jeg skal gjøre det, men jeg skal gjøre det snart. Veldig snart!

God kveld,

Betty

5 kommentarer:

Marianne sa...

Hei Betty! Gratulerer med vel overstått operasjon og lykke til med rekonivalisensen!!!

Marianne :-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye! Godt å høre. Godt å lese bloggen din igjen. Plaster, ja takk!! :D

Anonym sa...

Hei Betty,
så glad for at operasjonen gikk bra.

Jeg sitter her rørt ved kjøkkenbordet, rørt fordi den fineste kjærlighetssangen jeg vet om ble nettopp spilt på trøndelagsradioen P1. Og kjæresten min spiller jo piano på den:>)

Endelig har lokalradioen gjort noe m musikksmaken

Klem fra Marit

Anonym sa...

Gratulerer med ny pupp, flott å høre at kroppen og humøret er på plass.

Anikken :)

Betty Boom sa...

Nå har jeg lagt ut en post og en kommentar og er helt svett, best å finne sengen igjen.

hei då,

Betty