torsdag 25. januar 2007

FERDIG OPPERERT

Det blir ikke lange posten, for tastaturet er som å trykke på legoklosser, eller sånne knotter som er i isoleringsplast, seige og alle lager lyd. Formen er stigende, men i går var jeg lost. Operasjonen tok 12 timer, og døgnet etter fokuserte jeg bare på at kroppen skulle ta til seg det nye fettet. Jeg har da 20 års erfaring med meditasjon og vet når jeg skal bruke det for alt det er verd. Legene er kjempefornøyde med puppen min, jeg hadde perfekt hud og flytte. Puppen er over gjennomsnittet fin, og en av kirurgene sa at det var den fineste puppen han hadde vært med å lage. Jeg får masse kompliment her hele tiden, for puppen, for magen, for humøret. Jeg er bare så utrolig fornøyd, lykkelig og takknemlig. Det finnes noen typer smerte som er verd det. JEG HAR TO PUPPER IGJEN.

GOD KVELD,

BETTY

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Så utrolig godt å høre Betty!
Klem fra ingunn

Anonym sa...

Såå bra!!!
Stor klem fra Karin:)

Anonym sa...

Grattis med ny pupp! Flott at alt har gått så bra! Klem fra Randi

=Anja sa...

Temaet for neste Oppkommekveld er satt! Spørs hvordan Roar vil takle dette- når ca fire fem brystfagre damer har tenkt å diskutete pupp...
Spesialklem ifra Anja (o:
SLUTT

Anonym sa...

Gratulerer Betty! Så utrolig bra ay du har det så fint akkurat nå.

Anonym sa...

Forsinket gratulerer med puppen! *klem*

Betty Boom sa...

Takk alle!!!

Betty