fredag 5. januar 2007

Løgn og Sannhet Del 2

Nå har jeg luket ut mine innrømmelser. Jeg har vært konkurransesvømmer, satt i fengsel for ran, fått kongens benådning, har 21 års skolegang, 38,5 i sko og gått på søndagsskole. Står da igjen med 7 utsagn, hvorav en er usann.

2) Jeg har veid 111,5 kilo.

3) Jeg har hatt sex med to menn, at the same time.

6) Jeg har latt meg manipulere av en sosionom.

7) Jeg har gått 20 år til psykolog.

8) Jeg er god til å lage mat.

9) Jeg er en dyktig prosjektleder.

11)Jeg har utøvd transendental meditasjon siden 1987.

Slenger på noen dagens hendelser, hvorav en usann:

12) Jeg har badet i sjøen i dag.

13) Jeg har hatt en "hvit uke" nå, og drikker ikke vin i dag.

14) Jeg har kjørt i 140 på omkjøringsveien i dag.

Siden jeg har en bonussønn som er i kjærlighetssorg, så passer det å ikke blogge noe mere i dag. Det er ikke like lett å prate over en laptopp. Kanksje jeg skal sove på å forklare alle sannhetene. Den som lever får se.

God kveld, godt folk

Betty

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Betty!
Det er opplagt. Nr.3 er ikke sann.

Anonym sa...

Hva med at nr. 2 ikke er sann?

Ingen har klart å gjette mitt ljug ennå! Tihi!

Anonym sa...

Og nr. 12?

Betty Boom sa...

Ingen kommentar,

men god kveld, Rune og Bastet!

Herlig å ha litt privatliv gitt, så lenge det bare er jeg som vet hva som ikke er sant.

Betty

Betty Boom sa...

ok, da, siden du er like ivrig som meg, Bastet. Jeg har faktisk badet i sjøen i dag!!!

Betty

Anonym sa...

ikke enkel. Må tenke litt til...

Betty Boom sa...

Sannhetens time er nær :-), må bare drøye an litt til.

Betty

Anonym sa...

Nei, ærlig talt. Ikke kom og si at du freser rundt på veiene i 140? Den er ikke sann.

Anonym sa...

Da går jeg for at nr. 3 er jug.

Alice sa...

Da kan jeg tippe på nr. 3, siden ingen har foreslått den enda. Man kan jo ikke være god på alt heller...

Alice sa...

Oi, så ikke at Røverdatter har tippet den. Men jeg holder fast på nr. 3.

Betty Boom sa...

Jeg får ta løgnen i en egen post i kveld, tenker jeg.

Betty

=Anja sa...

Jfr. utdannelse : Var det menneskeår eller hundeår det var snakk om?

Anonym sa...

Enig med Toril, tror ikke du har kjørt i 140 på omkjøringsveien i dag. Og jeg tror heller ikke på de greiene med meditasjon som du skal ha holdt på med i 20 år. Kari

Betty Boom sa...

Sånn - da har jeg laget en post om det

Betty