lørdag 13. januar 2007

Lost and Found












Spiller på Tunga kretsfengsel 19.01 og Rock City 20.01.
For en utrolig lørdag. Jeg har møtt gullrekken i BBBB og vi har jobbet fra 12 til 18. Kvalitetstid! Jeg velger meg ut denne dagen som en av de 10 beste i mitt 43 årige liv. Jeg har hatt telefon møte med gitaristen vår som bor i Elverum etter alt dette, og det bare toppet det. Så finner du en lykkeligere kvinne, så du om det, men jeg har det fint her jeg e.

Vi har fått ny bassist og jeg må bare nevne det, for nå spiller kompet i BBBB fra helvete, det låter som et lokomotiv allerede og det er dødsinspirerende. Rett og slett livgivende.

Jeg hadde tenkt å fortelle dere om de menneskene jeg allerede lenker til for å hedre dem i dag, men det er for seint på kvelden til det. Jeg skal ta det igjen, i en total renoveringspakke. Så skal jeg lenke til en rekke nye mennesker som allerede lenker til meg, for å utvide horisontene. Det finnes mange kloke bloggere som dere kan bli kjente med.

Time after time,

Betty

8 kommentarer:

Anonym sa...

....vil ikke stille i konkurransen lykkeligste kvinne, men jeg fikk vite i dag at jeg er antatt til Trøndelagsutstillingen 2007 - dette var med og gjorde min lørdag fin, tross forkjølelse og feber.

Har enda ikke lest om deg i
Adressa - sparer det til søndagsroen.

=Anja sa...

Kanskje soningskøen er såpass beskjeden nå- at dere kan sone ferdig?
Nei ,No må Anja ut å brøyte snø-
Slutt

Anonym sa...

Marit: Det er ingen konkurranse, lykke er ikke målbart...

Gratulerer og jeg gleder meg med deg.


Anja: Jeg har fått kongens benådning :-)

Anonym sa...

bassisten høres neste ikke hvis han spiller enormt bra men høres veldig godt hvis han spiller dårlg. Har både vært heldig og uheldig i mitt samspill med bassister.

Leste artikkelen i UkeAdressa i dag. Fint lesestoff. Skjønner litt bedre hvorfor du valgte Mikael som tatovering.

ha en fin søndag.

Anonym sa...

Ligger denne artiklen på nett? For oss som ikke har ukeadressa på vår kant av landet...

Betty Boom sa...

TROND: Vel ,det spørs vel hvordan en bassist bruker seg selv i et band, eller blir brukt.En bassist skal høres og være synlig, synes jeg.

Må bare understreke at han vi hadde var en god bassist også, og at han sluttet av seg selv.

Alice:Jeg skjekket nettet. Artikkelen ligger ikke der. En narvesen har kanskje.Trond har :-)

Betty

Anonym sa...

Leste om deg i Uke-Adressa i går. Fint!!! Hvor holder han derre Elton til, da?

Betty Boom sa...

Takk Bastet!!!

TATTOO WORLD

der finner du Elton Eure