onsdag 7. juni 2006

BBBB PÅ OLAVSPUBEN FREDAG!















Ole, Betty og Jomar. Bak: Egil, Morten og Sigurd, Thomas, Broder, Susanne og Nina.

I dag igjen blir det en slik skrivetrene dag, jeg bare skriver for å skrive. Kanskje du bare leser for å lese. Jeg var på trening i morges 06:35, snakket med hun som hadde timen. Hennes mor har hatt brystkreft også. Jeg sa:”Betty Big Boom Band har konsert på fredag og jeg kunne ønske du kunne komme. Nå har jeg travet på SATS i 11 år, nå kan du komme på noe jeg har laget”. Det er noen jeg har sagt dette til, og det som er flott etter kreften, er at jeg kan si: ”Jeg synger som om det var den siste konserten”, da svarte hun:”Det må du ikke si”. ”Jo, det er akkurat det jeg må, kreften har lært meg at jeg er dødelig og at jeg skal gjøre i livet det jeg har lyst til”.

Jeg går ikke rundt og tror at dette er siste gang vi har konsert, men i dagen i dag skal jeg putte det aller beste. Jeg skal ikke vente med å gjøre livet til noe kult, det skal rett og slett leves. Jeg skal være med de som er bra for meg, og jeg skal gjøre mitt aller beste. Det er ingen av oss som har papir på morgendagen. Det er ingen som vet noe om i morgen. Vi kan alle bli påkjørt på gaten. Det er klart vi skal planlegge livene våre, men jeg skal være tilstede. Livet er for kort til å ikke ha det bra og da må jeg satse på det jeg har lyst til, i dag.

I dag har jeg vært på øving med hele BBBB gjengen. Warm fuzzy feeling. Herlig å møtes alle mann og det svinger som faen. Kriger ble aldeles nydelig, med alle de andre i den. Det er mye skravling på øvingene, så hodet mitt koker lenge etter. Jeg fikk til å bruke de nye øreproppene, de har et filter som demper lyden, så jeg hører det vi gjør. De er spesiallaget til mine ører.

John Arvid og jeg var hos tannlegen hans. Han er superfornøyd med sine tenner. Det er så herlig å høre på barn, som er fornøyde og som ikke gremmes. Han ville at jeg skulle ta bilde av han og sende det til mobilen. Jeg gjorde det og det var en merkelig ting å gjøre, fotografere hos en tannlege. Men åpenheten og pratingen gjør det hele til en god sosial happening. Det er noe annet enn da jeg var liten.

Nå er det kvelden for en trøtt Betty
Takk for alt det fine,
Betty

Ingen kommentarer: