torsdag 15. juni 2006

FREDAGSROMPEN 1

K. F.U. K. og K.R.F.

Klubb For Ufotograferte Kvinner og Kjendis Rompe Fredag.

Ja, da er vi i gang og det får bare stå sin prøve. Dette er jo urfremføring av min rompe. Jeg er ikke det spor nervøs, egentlig bare stolt. Jeg har allerede ordnet med en ny dame til neste fredag. Så får vi se om denne greia får leve eller om det ramler sammen. Det spiller egentlig ikke noen rolle, for jeg har fått poengtert hva jeg mener. Kvinner, vær litt mer stolte av egen kropp og ikke bruk energien på å la dere duppere eller provosere av gutter som liker kjendis dame kropper. Har det noe å si? Vi har sjøl ansvar for å være fornøyde. Jeg synes det er aller mest givende å snakke med fornøyde kvinner og det tror jeg menn jammen santen også foretrekker. Men slutt på ordene og nå til saken:
























Dette bildet er fra Gran Canaria. Vi fant en ensom strand og det er deilig å bade naken. Jeg går og holder på begge mine bryster (bildet er fra den gangen jeg hadde to), skulle tro det stod en hærskare for å kike foran. Saken er at bølgene pisker uten molo. Kan si så mye som at etter denne turen, gikk det 9 måneder og så kom Ruben. 20 års ansvar for en uke i syden, men absolutt verd det. Vann er sensuelt.

Så var det gjort, ikke videre spennende og ikke videre utrolig, bare helt vanlig, men vakkert nok, om jeg må si det.

I dag har det vært intenst. Mange timer i kreftforeningsmøte, ½ time på telefon og svømming. Måtte sove to timer etterpå, for øynene svei og jeg greide ikke å holde meg våken. Jeg har solgt 6 brød i dag og strevd med å holde meg våken resten av dagen. Jeg holder på med bilder sånn dann og vann, og skriver på en ny sang. Tro og Tvil.

God kveld,
Betty

Ingen kommentarer: