mandag 7. august 2006

Puppejakt

Fornøyd med egen innsats i dag, og været. Jeg har kjøpt meg ny bok og gleder meg til tidlig kveld og lese. John Irving sin siste: Til jeg finner deg. Jeg har trimmet opp og ned med pakkenelliker fra turen. Og akkurat nå har jeg spist kalde, kokte grønnsaker, og det smakte godt det, da kan du vel si at jeg er i gang.

Jeg har fått avslag fra Trygdekontoret på dekning av kompresjons-strømpe og hanske utgiftene pga lymfeødemet. Jeg har krav på det, så jeg ble skikkelig lei meg. Bernt hjelper meg å være rasjonell og kald i mine svarbrev. Dette klages til topps, og jeg bruker media for det det er verd, hvis utfallet blir det samme som denne 2. gangen.

Ellers så finner jeg faen ikke puppen min. Det er helt sant. Søkk vekk. Jeg har en annen, mindre utgave å ha i BH’ en, men det er to helt forskjellige størrelser nå. Kanskje en klar beskjed om å komme meg ned i vekt nå. Jeg har lett over alt. Men du kan nå se selv, det flyter ennå litt her og der.






Jeg skal på puppejakt, og der begynte "biggest looser" programmet. Hva gir størst uttelling, tro?
God kveld,
Betty

2 kommentarer:

=Anja sa...

Si fra hvis du har noen ledige pupper til overs...!

Betty Boom sa...

Jada, når jeg har gått ned i vekt, kan du få den store. Jeg må bare finne den først...

Betty